Blå svart djup

i fredagens eftermiddagskväll utbytte jag och min syster frisyrer;







hennes frisyr såg ut så, med tre flätor rundade, en fiskefläta och en inåtvänd bulle


och min i kort såg ut såhär, med smårullar och rullad lugg





godnatt godnatt godnatt. jag tycker om er.

allt är okej och hösten har tagit sin plats,
var inte rädda för stormen, håll era nära-
alldeles för nära, och andas för det är varmt

glöm inte kortet som gör dig hel. ibland kan du
glömma
dina år
och dagars liv
tänka på stromen som kommer.
länk

förresten; här är hela spellistan! ; 
(som jag lyssnar på när jag vill gräva ner mig under lakanen i värmen utanför kylan)
-av richard masters aka handsaway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0