Fall(hårt)


efter färgningen var jag hemma och åt pizza. studera vad heter det? skärm något?

vandrade runt i kylan-stan, alice går

vi går till bengans, ella jag och alice

ella tyckte han i halsduken var söt (alice sa väl något i stil med: mamasboy, jag instämnde)

hade inte varit där förut


och sen spelade shout out louds 4 låtar. favoriter: walls och fall hard

sedan köpte vi ingen skiva till signeringen, fast vi ville ju ha en ändå så ella tog:

sin mattebok! haha. eva-britt lär bli glad.. (jag tog min kalender)


adam tyckte det var kul och lade till einsteins ekvation e=mc2


och så snirklar jag in en bild på håret. för att

godkväll!

Kommentarer
Postat av: Ella

Gud så fina bilder haha! snygga håret du har! <3

2010-02-24 @ 21:24:22
Postat av: Hannah M

OTROLIGT fin du är i håret. saknar dig. när åker du till gbg?

2010-02-24 @ 21:45:37
URL: http://novellerochskit.blogg.se/
Postat av: Alicia

tack ni fina!<3<3

vänta hannah jag skriver ett mail till dig snart<3

2010-02-24 @ 21:53:19
URL: http://husetvidhavet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0