En solig väg till dig

Förlåt för denna glipa mellan inlägg. Det har varit så mycket och allt känns vår (till sist en massa läxor)
Inte min mening att lämna dagar åt ingenting
Men de har gått och detta är väl lite vad jag har gjort:


lite fötter i luften och över mark (som  vanligt..)


(sov) (trött)





städa


I fredags gick vi ut och dansade till 60-tals soul och annat




På lördagen letade vi två en balklänning åt henne





..och varma händer behövdes (många kära)


Suttit trött med en trött ella på nytorget, gått





och följt folk, ansikten, kroppar, gångstilar, ja. allt som man gör när det är vår

nu har jag suttit alldeles för länge, jag kan inte säga att jag är mycket av en nattmänniska.
(och det skrivs bara mindre och mindre i inläggen, texten blir lite mer konstigare känner jag)

men det går an, för nu är det sovdags

godnatt godnatt
(ett andetag mot hud)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0