Giftig orm på havs!

går det att undvika att INTE bli trött en fredagskväll kl 10 på kvällen?
-finner det ganska omöjligt

(kanske beror det på att jag befinner mig hos mormor- hos mormor är det varmt och det finns alltid godsaker i skafferiet)

nåväl, jag önskar er en trevlig helg, jag har märkt att det är hemskt viktigt att vara varm,
så glöm inte det!
värme i all utsträckning

jag vet att igår när vi spenderade några minuter på en buss, en gratisfylla på nacken: placerar en trosa (nyinköpt. obs! trosa=fult ord) på huvudet och skrattar så vi ramlar av sitsen- då sprudlade fin värme
och då gör det ingenting hur overkligt allt känns dagen efter, för värmen finns i åtanke

nu ska jag vara tyst, fortsätta läsa om dantes inferno
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0