Ovisshet(kråka)






































































den bittra sanningen. efter regn kommer moln. i fredags var vi hos freja, en tjej som inte kom med på bild men hon bodde fint. spotify fungerar igen. varför är allting så vackert ibland. varför vill jag se honom på tunnelbanan? jag tänkte på en sak idag, imorse. tänk om någon skulle äta våra ägg som kroppen odlar fram. jag åt ägg till frukost. plocka ut äggen och äta dom. den. det skulle göra ont och vi skulle vänja oss. men det är ju fruktansvärt egentligen. men sedan, moder natur. jag orkar faktiskt inte tänka på det. jag lever mitt liv och de lever deras. det finns ändå ingen rättvisa i denna värld. så vad finns att göra. resa. flyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0