Månader(varmhav)

vi alla drömmer oftast om sommar. och min, den var fin, och lite sprudlande lycka tittar in i mina sinnen:

ord

vara i bakgrunden, synas

snegla träd

gult ljus

smulpaj och utsikt

fina minnen samt platser

där de rör sig och vi står stilla

slitet och vackert i stunder jag dör för. kanske. festival.

glädje, önskan

vackert i sin höjdräddaste pojke

frihet. ö

skåda

vara något helt annat ------- tid

minnas mycket

kärlek

värmens strålar 12.00

grönskans blad

svarta punkdrömmar

vara kär

lyckan i stunden

trygghetens dag

de finaste galnaste festivalbanden

ljusets påverkan

sant

tänka (på vad?)

fulla av alkohol

vara precis där du är, och förstå det

nej, det är sorgligt. för mycket känslor och bredbandet sprängs, till mycket minnen, till kärleken. tillbaka, jag vill tillbaka. du.

Kommentarer
Postat av: elin

jag vill typ gråta för att jag vill ha sommar så ofantligt mycket

2010-02-24 @ 19:43:39
URL: http://pratstund.blogg.se/
Postat av: Alicia

jag med. gråter inombords, småler utombords. som ett barn vill man lägga sig och skrika på golvet: JAG VILL

nästan..

suck.

(det går nog fort)

2010-02-24 @ 20:47:22
URL: http://acoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0