Madchester blå

Godkväll unga kära

min frånvaro har varit lite skakig, på grund av min förskylning. men igår så bestämde jag mig för att gå ut trots allt, och visst var det trevligt att bowla! ;







det var "manchester-kväll" då de spelade 80-talsmusik från manchester. husbandet kickade igång med lite fina låtar och sedan dansade vi mest till en halvlam dj medan vi bowla!


alice var i början lite ringrostig och rullade iväg ett klot när det fortf. var bom. så klotet rullade tillbaka igen


ella var pepp och söt som få





efter ett tag kom annaannaanna

och vi var svettiga och glada för, ja, det är inte ofta man bowlar







ella körde klotet i rännan kanske 4 gånger på rad, haha, så hon blev lite ledsen<3



*jade---- top model pose*


och så var det med det!

imorse vaknade jag upp helt livlös med hosta och täppt näsa och nu känner jag att det får vara nog med detta. bli frisk === vila.

det börjar bli lite sent. kvällen har för övrigt gått till att leta hotell och utbildningar (jag ska plugga vidare efter gymnasiet!). jag hittade lite smått och gått, men ni får veta lite mer sen. hehe,

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0