Gröna blad

igår vandrade jag runt i värmen i gamla stan



tillsammans med david, som hade en skjorta matchandes hans ögon

han hade cyklat runt på en cykel med punka (fin lykta)

och jag bar mammas träskor (ont i knät.se)





sedan träffade jag zenobia, en kär vän som jag inte träffat på sådär länge<3

vi satt i vitan, i solen med mat för många personer





jordgubbar och gott



alla månader och minnen



hittade på nya nya handslag



snackade nya shorts



blev attackerade av larver hängandes i spindeltrådar

men log för vi var glada






och sedan begav vi oss hem. mycket fint. jag halvsov sedan med en gnutta huvudvärk och spanade 27 dresses. 
nu känner jag mest att mitt rum är stökigt som bara den och jag har suttit i min säng hela dagen. vissa söndagar alltså. Hav
Godnatt

Kommentarer
Postat av: elin

åh så fint och somrigt. dör litegrann

2010-05-26 @ 10:48:53
URL: http://pratstund.blogg.se/
Postat av: Alicia

Tack du fina! (jag hör av mig till dig på msn snart, om det är ok!)

puss

2010-05-28 @ 07:51:35
URL: http://husetvidhavet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0