Ultimatiska blad

I solen på en liten gräsplätt mår de flesta nog rätt bra. Detta var i tisdags:
(fina stunder)




















och nu är det regn, jag sitter inomhus och det känns rätt fint med regn och en lugn atmosfär. Snart ska jag klä mig fin för ett vuxenparty som min morfar bjöd med mig på. (jag erkänner att den eventuella serverade maten och att klä sig extra uppfixat "fin" är en trevlig planering i huvudet) (hungrig)
men idag handlar det också om blad och plåten som bli blöt på taken, vi ser mest fåglar som flyr till värmen. fågeln som flyr till honom eller henne i hopp om lite samtalande stunder
visst vill vi hoppas på en fin stund
Goddag hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0