Paris 3 båt(ar)

vi var påväg till Disneyland på onsdagen:



åkte tåg och morfar sjöng edith piaf (sångfågel, han)



det såg ut som en saga, taget ur filmerna (verkligen)

buzz!









<3

space mountain 2, där fick man nästan hjärnskakning.

show!

och parad!:











båtturen,









med de ljuvligaste färgerna





vi fick med oss mormor och morfar på karusell, de två var de sista som gick av,

och jag glömmer aldrig denna fina tur



jag fann min bro på eftermiddagen

bland gamla medeltida byggnader och vind



och notre dame

det andades historia och jag tog djupa andetag



vi åt middag



gottgott







Rendezvous (på St. Michel)



och hem vi far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0