Aj aj, Kapten!

Nu reser jag till norrland. I ca 3 veckor. Jag kan väl inte påstå att det har varit mycket att se här i dagarna. Kanske har det med den rutinlösa vardagen, att bara göra det jag känner. Kameran har inte hängt med alls, och så har man ett fint resultat som är ingenting för er och dagarna flyger.
Men jag njuter iaf så mycket jag kan i hettan, är lite konstant trött.
Nu reser jag till en stuga där det finns hav 10 meter bort. Där ska vi måla, läsa, skriva, översätta och äta gott.
Jag hoppas hjärtligt att ni har det bra och tar vara på att det faktiskt är varmt och att det är okej att ligga med ryggen mot gräset en hel dag. För det är inte varje dag man kan göra det.
Hm. ja,
vi syns den 30e då,
hejsvejs båten!

Kommentarer
Postat av: Sara

tjena du är saknad!

metal on meeetal

2010-07-24 @ 22:57:45
URL: http://gnarlpine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0