Fjärilsgård(hav)













































































gårdagen spenderades med öl, alice, sara, ella, och mat och the notebook. "vill du ta en dans med mig" och han står "påträngande nära". egentligen är det sådant som känns inuti. men om jag ska vara drastiskt så skiter jag i det. fast det är fint. tycker ganska många tror jag.
vad vill du ha? vad vill du ha? i denna stund. nu. en störning i mitt hjärta?
förresten så såg jag killen som kysste mig i någon minut senaste. han jobbar där jag ofta går in och jag stelnade till idag när våra blickar möttes konstigt. vände mig om när han såg in i mina ögon. jag såg bra ut med min svarta sjal och han med sin svarta mössa.
hans frisyr som han pratade så mycket om att han skulle klippa fick jag inte se, dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0