Kärleken

åh. jag vet inte. men jag fortsätter att lyssna på håkan hellström i all evighet och må bättre. fortsätter att förstöra mitt nagellack. fortsätter att lova mig själv, men bara stoppa det i något suddigt fack i huvudet. fortsätter att må bra, men vara förvirrad. bryta ihop när spotify inte fungerar. "kärlek är ett brev skickat tusen gånger". har avslutat en analys om romantiken. ville slänga datorn ut ur fönstret.
jag vet inte. det blir inte bättre att jag sitter och försöker få det i någon meningslös mening heller.
vad är kärlek? man blir knäpp när man tänker på det. försöker "analysera", nä. KNÄPP.
och vad finns kvar, ingenting. vi tror att vi inte upplever den, när vi gör det varje dag.
men sedan när det bultar i stor långsam takt kanske en gång, blir man förvånad.
"jaha, är det såhär det känns?"
men man är inte alla. självklart. bara jag och kanske några tusen.
godnatt (albumet jag gillar mest är ett kolikbarns bekännelser)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Kärlek är något som kan fylla dig upp till himlen men samtidigt något som får dig att känna dig alldeles smärtsamt tom. Det är något som som får dig att älska andra mer än dig själv och något som får dig att uppskatta det du har runt omkring dig. Det är något som ger dig kramp i kinderna av skratt men också svullna ögonlock av gråt. Det är dödar dig samttidigt som det fyller dig med liv. Det är det enda vi alla människor lever för och inte kan köpa för pengar. Det är kärlek <3

2010-02-22 @ 00:54:56
URL: http://psyhco.blogg.se/
Postat av: Alicia

du är fin<3 det ska jag tänka på.:)

2010-02-22 @ 09:03:46
URL: http://husetvidhavet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0